دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اشتباهاتی که در زمان گردگیری می کنیم

 اشتباهاتی که در زمان گردگیری می کنیم


استفاده از گردگیر‌های پر دار درست است


گردگیرهای پر دار ظاهری زیبا دارند و استفاده از آن ها لذت بخش است، اما بدون شک این وسیله فقط خاک و گرد و غبار را از نقطه ‌ای به نقطه‌ ی دیگر انتقال می‌دهد. به جای آن از دستمال نمدار، گردگیرهای میکروفایبر و یا برق‌ایستا که خاک را به خود می‌گیرند استفاده کنید. برای این‌که مطمئن شوید همیشه خاک را به خود می‌گیرند همیشه پیش از نظافت منزل آن‌ها را بشویید یا جایگزین کنید.


نادیده گرفتن دستگاه‌های تهویه


این نوع وسایلی که روی سقف و دیوار منزل قرار دارند و به آن‌ها توجه نمی‌کنید خاک رباهای پنهان منزل شما محسوب می‌شوند. اگر آن‌ها را نظافت نکنید، بادی که از آن‌ها خارج می‌شود تمام خانه را پر از گرد و خاک می‌کند. هر وقت خانه‌تان را جاروبرقی می‌کشید، شانه‌ی مخصوص آن را وصل کنید و به سراغ این وسایل تهویه بروید. تمیز کردن و گردگیری این وسایل فقط یک دقیقه زمان می‌گیرد اما انجام امور نظافتی منزل را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.


گردگیری خشک


وقتی خاک خشک است به راحتی در هوا پخش می شود و جمع کردن آن مشکل است. از گردگیرهای میکروفایبر یا دستمال و اسپری گردگیر استفاده کنید تا انجام امور نظافتی منزل برای‌تان آسان‌تر شود و نتیجه‌‌ی بهتری از کار خود بگیرید


اسپری کردن مستقیم براق کننده روی مبلمان


با این کار لایه ای غبار روی چوب مبلمان خود به وجود می‌آورید که تمیز کردنش بسیار مشکل است و در دراز مدت خاک بیشتری به خود جذب می‌کند. به جای این کار براق‌کننده را روی دستمال گردگیری خود اسپری کنید و به آرامی روی چوب مبلمان بکشید. اگر ترجیح می‌دهید آن را روی چوب مبلمان اسپری کنید این‌کار را به آرامی و پس از گردگیری انجام دهید. سپس با دستمال، چوب مبلمان را تمیز کنید تا باقیمانده‌های براق‌کننده پاک شود.


عوض یا تمیز نکردن فیلتر جاروبرقی


فیلتر جاروبرقی به گونه‌ای طراحی شده است که گرد و غبار به داخل کشیده شده توسط جاروبرقی را به خود جذب کند. وقتی فیلتر جاروبرقی کثیف می‌شود، گرد و غبار در آن گیر می‌کند و ممکن است به بیرون برگردد. تعویض یا تمیز کردن فیلترها اهمیت زیادی در حل این مشکل دارد. پیش از انجام امور نظافتی منزل خود با جاروبرقی دستورالعمل استفاده از آن را بررسی کنید و به توصیه‌های تولید کننده‌اش برای تعویض فیلتر عمل کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده