دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» وقایع عجیب و غیر قابل توضیح: قسمت دوم

وقایع عجیب و غیر قابل توضیح: قسمت دوم

دنیای عجایب درست همپای دنیای واقعیت ها، همان قدر جان دار اما مرموز جلو می آید. این روزها هیولای لاخ نس بیش از گذشته خودش را نشان می دهد. یوفوها گاه به گاه جایی در نزدیکی انسان ها ظاهر می شوند و البته تصاویر جدیدی از ستاره موسیقی که قاعدتا سال ها از مرگ او گذشته منتشر می شود در حالی که وی را زنده نشان می دهد! دنیای عجایب پا به پای دنیای واقعیت ها پیش می آید بیش از اندازه عجیب و شاید کمی ترسناک!


تکرار یک شایعه؛ عکسی که الویس پریسلی را پس از مرگش نشان می دهد!

شایعه زنده بودن الویس پریسلی داستان تازه ای نیست. داستانی که بارها پس از مرگش تکرار شده؛ در مواردی حتی مستنداتی برای این ادعا ارائه شده است. بسیاری بر این باورند که الویس پریسلی صحنه مرگش را بازسازی کرده تا از زندان زندگی پر زرق و برقی که دیگر تحمل آن را نداشته فرار کند؛ داستانی مشابه آنچه درباره مرلین مونرو نیز گفته شده است.

با این حال این بار عکسی وجود دارد که ظاهرا الویس پریسلی را در حالی نشان می دهد که نوه اش یعنی فرزند دختری اش لیزا را در بغل گرفته و به دوربین لبخند می زند. عکسی که البته تاریخ ان 20 سال پس از تاریخ مرگ الویس است. همه این ها در حالی است که ستاره راک سال های نه چندان دور، بنا بر گزارش ها در سال 1977 بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد اما این روزها جویندگان حقیقت مرتب این ادعای رسمی را با ارائه بعضی مستندات رد می کنند. حالا این عکس یکی از جدیدترین مستنداتی است که به مدرکی دال بر زنده بودن الویس پریسلی تبدیل شده است. بنابه گزارش فاکس نیوز سوزانا استنفورد کسی بود که در سال 2002 تحقیق درباره شایعه زنده بودن الویس پریسلی را آغاز کرد. او در مسیر تحقیقاتش با دکتر دونالد هینتون، روان پزشک گفت و گو کرد. کسی که مدعی شده این خواننده سرشناس پنج سال تحت درمان او بوده است. از قرار این پزشک یک کتاب در همین رابطه نوشته که البته آن را با نام برادرش منتشر کرده است. سوزانا می گوید: " در کتاب دکتر هینتون ادعا شده این عکس تصویری از الویس پریسلی در سال 1997 است که در جریان ملاقات با دخترش لیزا ماری و نوه اش بنجی گرفته شده است." منبع: دیلی استار


شکار تصویر یک فرشته در آسمان؟!

این بار تصاویر ضبط شده عجیب و غریب در آسمان برزیل بوده که خبر ساز شده است! بر اساس آن چه که شاهدان بهت زده در برزیل می گویند آن ها شاهد نمایان شدن تصویری عجیب در آسمان بوده اند که آن را فرشته خطاب می کنند!

ویدئوی ضبط شده از این تصویر در یک کانال یوتیوبی منتشر شده و واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

بنابه گفته شاهدان همه چیز با ظهور ابرهای بزگ خاکستری رنگ آغاز شده است. درست زمانی که این ابرها کنار می روند از میان آن ها تصویری عجیب که به یک فرشته شباهت دارد بیرون می آید تا شاهدان از دیدن چنین صحنه ای حیرت زده شوند!

یکی از راویان این صحنه می گوید ابتدا به نظر می رسید این تصویر بازتابی از نور است اما دوباره این طور به نظر رسید که انگار با منبعی از انرژی رو به رو هستیم. بعد کم کم تصاویر منسجم شد و به شکل یک فرشته در آمد! این تصویری که به نقل از شاهدان به عنوان "فرشته" یاد می شود قبل از به اتمام رسیدن فیلم در قالب نوری روشن به پشت ابرها می رود.

البته این اولین باری نیست که تصویری این چنینی با شمایل یک فرشته ثبت می شود؛ چند ماه پیش نیز ویدئوی مشابهی از شکار یک فرشته در آسمان ایلات متحده منتشر شده بود. منبع: دیلی استار



ظاهر شدن شئ عجیب سیگار شکل در شهاب باران آسمان!

در یکی از شب های شهاب باران آسمان وایومینگ واقع در ایالات متحده شئ سیگار شکل و البته درخشانی توجه ها را از شهاب سنگ ها به سمت خود جلب کرده است. در حالی که دانشمندان در تاریخ خای 12 و 13 آگوست در هر ساعت شاهد عبور 80 شهاب سنگ از آسمان بوده اند این شئ عجیب در برابر آن ها ظاهر می شود تا نظرهای متعددی سر برآورد.

این شئ عجیب که ساکنان منطقه را بهت زده کرد به آرامی و البته کاملا درخشان در آسمان حرکت می کند و از سویی به سوی دیگر می رود. هرچه تصویر این شئ نزدیک تر می شود، شکل آن هم وضوح بیشتری پیدا می کند. حتی قبل از این که این شئ عجیب ناپدید شود درخشندگی آن چند بار به حالت چراغ چشمک زن خودنمایی می کند!

هرچند بعضی کارشناسان معتقدند این شئ یک پهباد بوده اما شکل عجیب آن نظریه پهباد بودن این وسیله را رد می کند یک خلبان نیز مدعی شده این وسیله عجیب می تواند یک جت نظامی باشد اما او در عین حال معتقد است جت های نظامی معمولا نه به تنهایی که در قالب دو فروند جت پرواز می کنند بنابراین احتمال این که این شئ عجیب چیزی جز یک جت نظامی بوده باشد هم وجود دارد. خیلی از افرادی که این ویدئو را دیده اند معتقدند این شئ ناشناخته یک یوفو بوده که این بار در آسمان این منطقه خودی نشان داده است!

منبع: دیلی استار


ظهور شئ عجیب در توفان آمستردام

ظاهر شدن شئ عجیب در آسمان آمستردام در طول توفانی که این شهر را فرا گرفته بود علاوه بر واکنش نظریه پردازان، شاهدان این صحنه را بر این داشته تا باور کنند بیگانگان درست بالای سر آن ها بوده اند!

تصاویری که روز دهم آگوست در قالب یک ویدئو منتشر شده شئ عجیبی را نشان می دهد که در خلال توفان در مسیر افق پیچ و تاب می خورد و حرکت می کند. این شئ عجیب که درخشش ضعیفی داشت سپس در برابر ابرهای سیاه و در حالی ظاهر شد که به سمت چپ در حرکت بود.

درست بعد از این که اولین شئ پرنده عجیب ناپدید شد، شئ دومی ظاهر شد که به نظر می رسید اولی را دنبال می کند!

بر اساس آن چه که با دوربین های دستی تصویر برداری شده به نظر می رسد بر فراز دو شئ پرنده نورهای پراکنده ای هم دیده می شوند.

این ویدئو بیش از شش هزار و هفتصد بار دیده شده و این در حالی است که بازدید کنندگان نظرهای متعددی در این باره داشته اند از جمله این که اشیای پرنده و یوفوها یا همان سفینه های فضایی بیگانگان بوده اند که این بار در بین توفان در آسمان آمستردام رویت شده اند. این در حالی است که بعضی اشیای پرنده را پدیده های طبیعی شرایط آب و هوایی حاکم در آن لحظه دانسته اند و البته بعضی نظریه پردازان هم بر این باورند که این اشیا چیزی جز فضایی ها نبوده اند که این بار سر و کله آن ها در آسمان آمستردام پیدا شده است!

منبع: دیلی استار


شوک ناسا: یوفوی عجیب و غریب در تصاویر ایستگاه فضایی بین المللی!

دوربین های شناور ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی تصویری عجیب از یک یوفو را ثبت کرده اند که نظرها درباره آن به یک بحث دنباله دار تبدیل شده است. در این تصاویر یک وسیله فضایی عجیب دیده می شود که گویی دو پای معلق در نزدیکی ایستگاه فضایی دارد.حالا با دیده شدن هرچه بیشتر این تصاویر گفته می شود دیدئو مربوط به اواخر سال 2016 است و فردی که روی تصاویر حرف می زند در توصیف آنچه پیش روی مخاطب است می گوید: "همان طور که می توانید در تصاویر ببینید یک جسم عجیب در پس زمینه پنهان شده است؛ این جسم به وسیله نور خورشید روشن شده و دیدن شکل عجیب و غریب آن کار دشواری نیست!".

البته این تصاویر در پخش زنده ناسا شکار شده اند یعنی پیش از این که آن ها بتوانند ویدئو را بر اساس برنامه های خود ادیت کنند. چه این که بسیاری از دنبال کنندگان تصاویر فضایی معتقدند ناسا ویدئوها را بر طبق اهدافی که دارد ادیت می کند.

در عین حال گاهی کارشناسان چنین تصاویری را مشابه آن چه که این بار دیده شده به عنوان ذرات معلق در فضا معرفی می کنند. با این حال آن چه از سوی نظریه پردازان درباره این تصویر گفته می شود وجود یک یوفوست که به نوعی با چیزی پوشیده شده.

بعضی بازدید کنندگان معتقدند این تصویر در واقع بازتابی از پنجره های ایستگاه فضایی است هرچند این نظر مورد تایید کارشناسان نبوده است. این در حالی است که بعضی دیگر بر این باورند صاحبان هوش برتر یا به بیان ساده فضایی ها در حال رصد ایستگاه فضایی بین المللی و البته فعالیت های انسانی هستند که بیخ گوش آن ها اتفاق می افتد!

با این تفاسیر آیا انسان ها و بیگانگان این قدر نزدیک به هم در حال کشف زندگی یکدیگر هستند؟!

منبع: دیلی استار


آیا چینی ها هم منطقه 51 و فناوری فضایی دارند؟!

نظریه پردازان بر این باورند در چین منطقه سری 51 مشابه با آنچه در آمریکا وجود دارد پیدا کرده اند که در آن فناوری فضایی ها به شکل مخفیانه ای نگهداری می شود. منطه 51 اصلی واقع در نوادای آمریکاست. مقامات رسمی ایالات متحده می گویند در این منطقه از تجهیزات و برنامه های نظامی خود نگهداری می کنند اما بسیاری بر این باورند که آمریکایی ها در این منطقه سری لاشه یک یوفوی ساقط شده و به تبع آن فناوری فضایی ها را مخفی کرده اند. حالا اما ظاهرا بعضی از نظریه پردازها با استفاده از نقشه گوگل منطقه مشابهی با فعالیت مشابهی را این بار در چین پیدا کرده اند که در آن شمایلی همچون یک هواپیمای سیاه مخفی شده دیده می شود. بر همین اساس مظریه پردازان می گویند چینی ها نیز از فناوری هایی بهره می برند و آن را در صحرایی واقع در آسیای شرقی در نزدیکی مرز مغولستان و به طور خاص استان گانسو پنهان کرده اند.

یوفولوژیست ها بر این باورند تصویری که از طریق نقشه گوگل به دست آمده یک سفینه فضایی را نشان می دهد که 10 متر عرض دارد و سیاه رنگ است.

اسکات وارینگ، یوفولوژیست همچنین می گوید منطقه نظامی مشابهی با منطقه 51 در چین پیدا کرده که یک کپی از نمونه اصلی آن در آمریکاست!

آیا چینی ها هم مانند آمریکایی ها با یوفوهایی طرف شده اند که از دل آن ها فناوری برتر فضایی ها بیرون می آید؟

منبغ: اکسپرس


افسانه بی پایان هیولای لاخ نس!

یکی از طرفداران داستان هیولای لاخ نس در فاصله شش هزار متر دورتر از این محدوده، در هنگ کنگ حین تماشای یک ویدئو یک بار دیگر این هیولا را دیده که در مسیر خلیج اور کوهارت شنا می کند و بعد پشت درختان ناپدید می شود.

میشائیل یوئن در توضیح آن چه در یک ویدئو مشاهده کرده می گوید: "چهارشنبه شب بعد از تماشای تصاویر اعتراضات هنگ کنگی ها برای این که استرس ناشی از این تصاویر را از بین ببرم کانالی را نگاه می کردم که ناگهان متوجه یک موجود عجیب و سیاه رنگ شدم. البته متحیر شدم که در خلیج اور کوهارت صاف و مستقیم شنا می کرد و بعد از سه دقیقه پشت درختان رفت و ناپدید شد! شوکه شدم چون دقبقا چند هفته پیش فرد دیگری درست در همین محل تصویر هیولای لاخ نس را شکار کرده و ویدئوی آن را منتشر کرده بود!

این چهاردهمین بار در سال جاری میلادی است که هیولای لاخ نس توسظ افراد مختلف دیده می شود.

سیزدهمین مرتبه ای که در سال جاری هیولای لاخ نس دیده شده مربوط به تاریخ سوم آگوست است که مردی به نام استین تی ساکن کنت در تصاویری که عکاسی کرده بود متوجه هیولای لاخ نس شد. او در واقع برای تعطیلات و همراه خانواده اش به این منطقه سفر کرده بود و ناخواسته در عکس هایی که گرفته بود تصویر هیولای سیاه رنگی که هنوز راز آن کشف نشده در فاصله ای بسیار دور به چشم می آید. به نظر می آید این روزها هیولای لاخ نس بیش از گذشته خودش را به مردم نشان می دهد!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده