خرید از سراسر دنیا


» عجیب اما واقعی: 1+5 واقعه عجیب و غیر قابل توضیح!

عجیب اما واقعی: 1+5 واقعه عجیب و غیر قابل توضیح!

فرا زمینی ها، یوفوها، بیگانگان و همه متعلقات آن ها از زندگی ما انسان های ساکن روی کره زمین بیرون نمی روند؛

حتی اگر از سر اشتیاق هم پیگیر اخبار مرتبط با آن ها نباشیم، گاه به گاه خبرهایی درباره شان می شنویم؛ مثلا وقتی در یک عصر روز پاییزی چای به دست مقابل تلویزیون نشسته ایم و اخبار را تماشا می کنیم از مشاهده یک بشقاب پرنده در جایی از کره زمین می شنویم! کانال را عوض می کنیم و یک کارشناس را می بینیم که درباره ارتباط با بیگانگان هشدار می دهد و این ارتباط را یک خطر بزرگ خطاب می کند! شاید کره زمین به اندازه همه ما انسان های ساکن روی آن اخبار ترسناک داشته باشد با این حال باید خبرهایی عجیب و غریب درباره فرازمینی ها را هم به فهرست این اخبار اضافه کرد. گویی که چه بخواهیم و چه نخواهیم آن ها بخشی از دنیای پر دردسر ما مردمان کره زمین هستند!


لاخ نس چینی سر بر آورد!

با وجود انتشار سه ویدئو از موجودی عجیب الخلقه در رود یانگ تسه در چین، مقامات این کشور همچنان در برابر هجمه اخباری که در این مورد منتشر می شود سکوت کرده اند؛

چندی پیش بود که پخش آنلاین ویدئویی از موجودی عجیب که به گمان چینی ها یک موجود افسانه ای بوده بازدید کنندگان این تصاویر را بهت زده کرد. این موجود عجیب و غریب طی هفته های گذشته سه بار از طرف دوربین شکار شده، مخلوقی که ظاهری مانند مار دارد و در دریاچه یانگ تسه حرکت می کند. تصاویر این موجود عجیب در جدیدترین ویدئو بیش از دو فیلم قبلی بینندگان را حیرت زده کرده است.

در اولین ویدئو موجودی غول پیکر دیده می شود که آب های رودخانه یانگ تسه در استان هوبی چین را می شکافد و پیش می رود.

فیلم دوم تصویر این موجود عجیب را در منطقه محبوب توریستی واقع در شهر یی چانگ از استان هوبی نشان می دهد. با وجود این که در این ویدئو تصاویر تاریک است اما آن چه از این موجود دیده می شود مشابه توصیفاتی است که همواره در وصف هیولای لاخ نس آمده است.

به گمان بسیاری از کاربرانی که این ویدئو را دیده اند موجود افسانه ای که این بار سر و کله اش در چین پیدا شده از قرار پشت این سد خودش را از جهان مخفی کرده بود. دینگ لی یکی از استادان دانشگاه کشاورزی هاژونگ در چین می گوید این موجود عجیب می تواند یک نوع مار آبی بسیار بزرگ باشد. البته این استاد دانشگاه درباره ادعایی که می کند چندان مطمئن نیست.

به نظر می رسد که حالا این رودخانه شش هزار و سیصد متری یانگ که بزرگ ترین رود آسیایی است و از تمام کشور چین عبور می کند با افسانه هیولای لانسخ رو به رو شده؛ موجودی که البته مقامات چینی تا به حال هیچ نظری درباره آن ارائه نکرده اند.


رویت بشقاب پرنده در توفان آلیکانته!

ناسا همچنان مشغول تحقیق درباره بشقاب پرنده نقره ای رنگی است که طی توفان در آلیکانته اسپانیا دیده شده است. الکسانرو مالا یک محقق علم رایانه در اسپانیا مشغول فیلمبرداری از توفان توام با رعد و برقی بوده که سراسر آسمان شمال آلیکانته را در نور دید؛ در همین ویدئوست که نزدیک تر کردن تصاویر ضبط شده یک شئ عجیب مشابه یک بشقاب پرنده نقره ای رنگ را در حال پرواز گوشه ای از تصویر نشان می دهد.

یک شبکه خبری اسپانیایی این تصاویر را که با استقبال فراوان بینندگانش مواجه شده منتشر و اعلام کرده در رابطه با این خبر و ویدئویی که شائبه مشاهده یک بشقاب پرنده را سر و شکل داده با ناسا در ارتباط است.

از قرار معلوم ناسا برای بررسی هر چه بیشتر این موضوع درخواست فیلم اصلی را کرده تا بتواند احتمال بشقاب پرنده بودن این شئ را با دقت بررسی کند.

بر اساس اعلام همین شبکه خبری اسپانیایی که به A6 مشهور است ناسا پیش تر از مشاهده شئ مشابهی با این بشقاب پرنده نقره ای رنگ ر ویسکانسین خبر داده بود. ماجرای رؤیت احتمالی بشقاب پرنده در آلیکانته از آن جا شروع شد که الکساندرو مالا نزدیک صبح به صدای رعد و برق شدید از خواب بیدار شد؛ او خیلی سریع اقدام به ثبت تصاویر رعد و برق کرد.

بعد از فیلمبرداری بنا به آنچه مالا می گوید مسئولان دانشگاه آلیکانته که برای بررسی رعد و برق و توفان ویدئو را مشاهده می کردند متوجه شئ عجیبی در تصاویر می شوند.

اکساندرو مالا در این باره می گوید: "باعث افتخار است که می توانیم با کمک چند تصویر اولین بشقاب پرنده در آلیکانته را ببینیم!."

حالا این تصاویر می تواند روی حدسیات یوفوژیست ها مبنی بر این که بیگانگان از انرژی رعد و برق برای شارژ کردن سفینه های فضایی خود استفاده می کنند صحه بگذارد! باید دید تحقیقات در این زمینه به کجا می رسد.


بیگانگان از نیویورک سر در آوردند!

یوفوژیست ها از پرواز سفینه فضایی بیگانگان بر فراز آسمان همپتونز واقع در نیویورک خبر داده اند!

اسکات وارینگ یوفوژیست مستقل در وبلاگش از حدس و گمان هایی که بر اساس یک ویدئو که ظاهرا در لانگ آیلند نیویورک ضبط شده، نوشته است. ادعای وارینگ بر اساس شاهدان عینی شکل می گیرد که ماجرای مشاهده یوفو را روایت می کنند؛ وارینگ می گوید این ویدئو در تاریخ 12 سپتامبر در شرق جزیره لانگ آیلند گرفته شده است.

او توضیحاتش را این طور ادامه می دهد: "در 49 ثانیه از این ویدئو یک شئ عجیبی در پس زمینه ظاهر می شود."

در این ویدئو که با دوربین تلفن همراه ثبت شده و لرزش زیادی دارد یک شئ کوچک که شبیه یک دیسک سفید به نظر می رسد در آسمان آبی رنگ در حال پرواز کردن است.

البته اسکات وارینگ در عین حال مدعی می شود که این وسیله ممکن است یکی از پروژه های ویژه نیروهای هوایی ایالات متحده باشد. با این حال او ادعایش را با این توضیحات ابهام برانگیز ادامه می دهد: "اما این شئ ظاهر مثلثی شکل ندارد بنابراین نمی توان یک TR-3B باشد! هرچند از آن جا که ما تا به حال یک TR-3B را در روز ندیده ایم و فقط آن را در شب مشاهده کرده ایم گفتنش را که آیا این شئ یک TR-3B باشد، دشوار می کند. با این حال وسیله ای که در آسمان در حال پرواز است چه چیزی می تواند باشد؟ این شئ واقعا در فضای باز پرواز می کند اما در عین حال هیج صدای موتوری از آن به گوش نمی رسد. این شئ نه بالی داشت و نه منافذی اطرافش دیده می شود."

وارینگ که روی تصاویر منتشر شده زوم کرده و شئ پرنده را با دقت بررسی کرده می گوید: "این شئ کمی مایل است و رنگ آن به سفیدی ابر است و در عین حال براق نیست."

به این ترتیب فرضیه ها درباره این شئ و احتمال یوفو بودن آن ادامه دارد، در حالی که هنوز قطعیتی در این باره حاصل نشده اما در عین حال احتمال جت یا بالن بودن آن رد شده تا شکل و شمایل عجیبش حدس پرواز یک یوفو بر فراز همپتونز را قوت بخشد!


چهره بیگانگان دیده شد! آنها وجود دارند؟!

یکی از فعالان حوزه یوفوها مدعی شده چهره(صورت) بیگانگان در ماه دیده شده است؛ موضوعی که وجود فرازمینی را صد در صد تایید می کند.اسکات وارینگ که به طور مستقل در حوزه بیگانگان و یوفوها بررسی و تحقیق می کند حالا در ادعایی عجیب از آثار هنری بیگانگان می گوید!

او در وبلاگش می نویسد: "در دهانه ماه یک چیز بسیار عجیب پیدا کردم. در واقع آن صورت یک بیگانه در میانه دهانه ماه بود. این چهره طوری طراحی شده بود که فقط از فاصله بسیار دور قابل دیدن باشد!"

به گفته وارینگ هرچه بیشتر روی این تصویر زوم می کرده، چهره بیگانه تارتر می شده به همین دلیل است که او می گوید این چهره طوری طراحی شده تا صرفا از فاصله بسیار دور بتوان آن را دید.

وارینگ در توضیحات بیشتر خود می گوید: "این راهی است که آن ها آثار هنری شان را خلق کنند؛ البته آن ها همیشه این آثار را برای این که انسان ها پیدایشان کنند نمی سازند. با این حال اگر شما می خواهید کارهای هنری بیگانگان را ببینید باید درباره آن ها تحقیق کنید!"


کشف یک یوفو در معدنی در روسیه!

در یک معدن زغال سنگ در روسیه یوفویی مدفون در زمین اطراف کارگرهای این معدن کشف شده است. در همین راستا رسانه های دولتی روسیه مدعی شده اند یک شئ عجیب یوفو شکل در معدن زغال سنگی واقع در محدوده بلوودر کمرو کشف شده است. راشاتودی در گزارشی اندازه این وسیله ای که ادعا شده یک یوفو است 1/2 متر اعلام کرده و البته وزن آن را حدود 200 کیلوگرم تخکین زده است.

این داعیه عجیب اما با مصحبه کوتاهی با یک مرد ناشناس همراه شد که می گوید در کشف این یوفوی مدفون شده در معدن زغال سنگ کمک کرده است.

این مرد در مصاحبه اش می گوید: "راننده بیل مکانیکی به من گفت یک وسیله عجیب بین زغال سنگ ها پیدا کرده. من به این محدوده رفتم و شئ عجیب را دیدم. ابتدا فکر کردم چیزی مثل یک سپر است اما وقتی آن را از گوشه گرفتیم و بلند کردیم دیدیم این وسیله بیشتر چیزی شبیه یک یوفوست. فکر می کنم این وسیله چیزی برای پرتاب کردن باشد. امکان دارد بین انسان های باستان که جثه های درشت تر از ما داشتند این وسیله برای پرتاب کردن بوده باشد. شاید هم این وسیله یک کپی مینیاتوری از بشقاب پرنده باشد؛ اگر مردم یوفویی را در آسمان دیده باشند ممکن است کپی مینیاتوری آن را هم ساخته باشند."

با این حال اسکات وارینگ، محقق یوفوها و بیگانگان از جمله کسانی است که معتقد است این به اصطلاح کپی مینیاتوری می تواند واقع یک یوفو باشد.

او در وبلاگش می نویسد: "باور دارم چیزی که آن ها پیدا کرده اند یک یوفوی بدون سرنشین است. در واقع این یوفوهای کوچک پیش آهنگ هایی برای ایمن سازی یوفوهای بزرگ تر هستند."


ایستگاه فضایی جمجمه دایناسور فضایی بیگانه در مریخ را تخریب کرد!

یوفوژیست ها در ادعایی عجیب می گویند ناسا عامدانه جمجمه دایناسور باستانی فضایی را در مریخ تخریب کرده است! باز هم اسکات وارینگ محقق مستقل درباره یوفوها و بیگانگان در وبلاگ خود درباره اقدام آژانس فضایی ایالات متحده، ناسا این طور می نویسد: "مشغول بررسی عکس های قدیمی مریخ نورد بودم که متوجه چهره عجیبی در تصاویر شدم که گویی در حال فریاد کشیدن بود.

به نظر می رسد این تصویر چیزی مثل جمجمه یک خزنده بیگانه بود که زیر آرم مریخ نورد قرار گرفته و متلاشی شده بود."

وارینگ روی این عکس که تاریخ آن متعلق به 24 آوریل 2004 است زوم می کند و در ادامه این طور می نویسد: "شما می توانید این تصویر را دقیقا در عکس ببینید. او یک دهان باز دارد که ظاهرا شبیه منقار یک پرنده است. در عین حال می توانید شاخ هایی را بالای چشمانش و در ناحیه گردنش مشاهده کنید. این موجود بعد از عبور مریخ نورد دفن می شود!"

نکته این جاست که چرا باید مریخ نورد ناسا عامدانه یک جمجمه فضایی را از بین ببرد؟

وارینگ در ادامه می گوید: "آژانس فضایی آمریکا، ناسا برای تحقیق و جست و جو درباره زندگی در کره های دیگر آن جاست، با این حال همه کاری که آن ها انجام می دهند عبور از این فضاها با تایرهای فلزی گران قیمت شان است. آن ها همه چیز را زیر گرفته اند؛ چرا که کاری که ناسا در مریخ خوب انجام می دهد زیر گرفتن همه مستندات و کارها و ساخته های بیگانگان است!"

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده