خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» داروی آلزایمر کشف شد

داروی آلزایمر کشف شد

مقامات بهداشتی چین دارویی مبتنی بر جلبک دریایی را برای درمان بیماری آلزایمر به تایید رساندند كه و مشتق از جلبک براساس بیانیه آژانس ایمنی دارویی چین این دارو موسوم به Oligomannate و مشتق از جلبک دریایی می تواند برای درمان سطوح خفیف تا متوسط آلزایمر استفاده شود.

با این حال این تاییدیه مشروط بوده و به آن معناســت كه اگر چه می تواند طی كارآزمایی بالینی به فروش برسد اما به شدت كنترل شده و در صورت بروز هر گونه مشکلات ایمنی تاییدیه لغو خواهد شد. در ماه سپتامبر تیم تحقیقاتی این دارو زیر نظر آكادمی علوم چین اظهار داشتند با توجه به شیوع كم آلزایمر میان افرادی كه به طور مرتب جلبک دریایی مصرف می كنند، تصمیم به تحقیق در مورد تاثیر جلبک دریایی بر این اختلال گرفتند.

این تیم در مقاله ای توضیح دادند که چگونه یک قند موجود در جلبک دریایی بعضی باکتری های موجود در روده را سرکوب می کند که می توانند باعث ایجاد انحطاط عصبی و التهاب مغز و در نتیجه بروز آلزایمر شوند.

این ساز و کار طی یک کار آزمایی بالینی از طرف Green Valley، یک شرکت دارویی مستقر در شانگهای انجام گرفته و این شرکت قرار است داروی جدید را به بازار عرضه کند.

آزمایش های صورت گرفته روی 818 بیمار نشان داد داروی Oligomannate که از جلبک های قهوه ای مشتق شده، می تواند از نظر آماری عملکرد شناختی را در بین مبتلایان به آلزایمر در حداقل چهار هفته بهبود بخشد.

یک متخصص مغز و اعصاب که مشاور شرکت Green Valley و رئیس مرکز آلزایمر آمستردام است، اظهار داشته که آزمایش ها درک ما را از ساز و کارهایی که در بیماری آلزایمر نقش دارند، افزایش داده و نشان می دهد که میکروبیوم روده یک هدف معتبر برای توسعه روش های درمانی آلزایمر است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده