خرید از سراسر دنیا


» کسب و کارهای خانگی

کسب و کارهای خانگی

خیلی از ما دوست داریم برای خودمان کار کنیم. خیلی از ما از این که هر روز راس ساعتی معین از رختخواب بیدار شویم، به سر کار برویم و کارت بزنیم تا حضورمان را به کارفرما اعلام کنیم، دل زده و عصبی هستیم. ما باید به فکر ایده های جذاب و کارهای خانگی باشیم. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید این روزها مردم در سراسر دنیا با ایده کسب و کارهای خانگی در آمد کسب می کنند و امورات زندگی را می گذرانند و با قوانین خودشان کارشان را دنبال می کنند. اگر شما هم در این گروه جای می گیرید با ما همراه شوید تا شما را با بهترین کسب و کارهای خانگی در جهان آشنا کنیم.


لباسشویی و اتو

برای معرفی این کسب و کار نیاز به هیچ توضیحی از روش عملکرد این کار نیست و همه می دانند چگونه یک لباس را می توان اتو یا به وسیله لباسشویی شست. روش بازاریابی آن برای همه عجیب است که چگونه می توان مشتری های لازم را پیدا کرد. همیشه در جامعه افرادی هستند که زمان کافی برای تحویل لباس به خشکشویی را ندارند چه برسد به این که لباس را شخصا شست و شو و اتو کنند. یافتن این افراد با کمک شبکه های اجتماعی آسان است و زحمت آن یافتن این افراد در شبکه های اجتماعی و دادن پیام خصوصی با ان هاست و البته برند سازی را برای خدماتی که می دهید، از دست ندهید. در شروع کار ممکن است نه های زیادی بشنوید اما هیچ وقت نباید نا امید شد. اپ های زیادی در سراسر دنیا این خدمات را در محله، منطقه خود و گاهی به صورت سراسری در یک شهر یا استان انجام می دهند.


مراقبت از کودکان در منزل

امروزه مشغله زوج ها بسیار زیاد شده است و بیشتر زوج ها هر دو مشغول به کار هستند. بنابراین پرستاری از کودک یک گزینه به عنوان کار در منزل است. قدم اول تخصیص یک اتاق و تجهیز کردن برای کودکان زیر پنج سال است و داشتن ذوق و علاقه کافی برای ارتباط با کودکان و دانش کافی برای نگهداری از بچه ها برای شروع کافی است اما این کار در مقایسه با دیگر کارها دشوارتر است چون نیاز به پیگیری و مجوز دارد. قطعا هیچ فردی به همین سادگی پاره تنش را به شما نمی سپارد. اگر بتوانید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید و از مراکز ذی صلاح مجوزهای لازم را بگیرید، می توانید این کار را شروع کنید.


اجاره پارکینگ

در مرکز شهرهای بزرگ یکی از معضلات اصلی جای پارک است. اگر شما دارای پارکینگ شخصی هستید و از آن استفاده نمی کنید و منزل شما در مرکز شهر و با دسترسی خوب به خیابان های اصلی است، این فرصت را از دست ندهید، می توانید با یک بازاریابی کوچک برای خودتان به آسانی پارکینگ محل زندگی خود را به کسبه نزدیک منزل اجاره دهید تا از پارکینگ شما به منظور پارک ماشین یا انبار موقت استفاده کنند. در خارج از ایران این امر مرسومی است و از طریق سایت های آمازون و ایبی خرید و فروش گاراژ و پارکینگ انجام می شود. این کار یکی از پر طرفدارترین کارها در کشورهای اروپایی است.


فروش غذای خانگی

فروش غذای خانگی چیز جدیدی نیست اما با کمک تکنولوژی فروش و بازاریابی آن بسیار راحت شده است و شما می توانید به راحتی با یک جست و جوی ساده بازار خود را پیدا کنید. برای شروع فقط لازم است دست پخت خوبی داشته باشید تا بتوانید مشتری ها را به خود جلب کنید .اگر می توانید مستقیما با شرکت ها مذاکره و غذای خانگی برای آن ها تهیه کنید و با توجه به عدم محبوبیت غذاهای صنعتی به راحتی می توانید از این فرصت استفاده کنید و غذای خانگی و سالم خود را به مشتریان بفروشید.


اجاره ماشین شخصی

اگر بیشتر از یک ماشین شخصی دارید، افرادی هستید که دنبال ماشین می گردند که بتوانند با آن کار کنند و کسب درآمد داشته باشند یا شرکت هایی هستند که ماشین را به صورت روزانه اجاره می کنند و به توریست ها اجاره می دهند. در خارج از ایران بر اساس نوع ماشین بین پنج تا هشت دلار برای ساعت این کار درآمد دارد. بنابراین می توانید با آگهی شخصی یا مراجعه به بنگاه های کرایه ماشین، خودروی خود را به افراد علاقمند به کار کردن با خودرو کرایه دهید یا به افرادی که برای شب عروسی به خودرو احتیاج دارند یا توریست ها کرایه دهید و درآمد کسب کنید.


ساخت ویدئوی آموزشی

در دورانی که ما زندگی می کنیم، همه چیز اینترنتی شده، حتی آموزش. هر کسی هنر یا تخصصی دارد، می تواند با اشتراک گذاری آن از طریق سایت هایی که ویدئوهای آموزشی را به صورت آنلاین به فروش می گذارند، کسب درآمد کنند. در حقیقت با آموزش غیر حضوری و از راه دور امکانی را برای دیگران فراهم کنید که با تخصص شما آشنا شوند. به این ترتیب می توانید از طریق آموزش های مجازی و آنلاین در خانه خود کسب درآمد کنید. راه حل دیگری نیز وجود دارد، یک صفحه اینستاگرام و تلگرام درست کنید و ویدئوهای خود را در آن جا منتشر کنید و فوت کوزه گری را برای کلاس های حضوری نگه دارید. به همین آسانی.


آزاد کاری از طریق اینترنت

اگر شما تخصص خاصی نظیر طراحی یا برنامه نویسی یا تایپ و ... دارید با جست و جوی عبارتی نظیر "بازار آنلاین" یا "آزاد کاری" در اینترنت، سایت های مربوط به برون سپاری کار را می یابید و از خانه خود به صورت برون سپاری کارها را می توانید انجام و تحویل دهید و درآمد داشته باشید. اگر امکانات لازم نظیر تخصص کامل به یک رشته مرتبط به آی تی و همچنین تسلط به زبان انگلیسی و حساب بانکی خارج از ایران دارید، می توانید به وسیله سایت هایی مثل "moc.recnaleerf" برای دریافت کار به صورت دور کاری حتی از کشورهای دیگر هم اقدام کنید.


کیک پزی

کیک های خوشمزه در همه رویدادهای مهم و شاد زندگی ما حضور دارند و هر فرد با سلیقه و خوش ذوقی که به آشپزی علاقه داشته باشد، می تواند کیک های خوشمزه ای برای تولد یا عروسی درست کند. به شرط این که سلیقه کافی و تجهیزات لازم را در خانه داشته باشد. اکر از آشپزی سر رشته دارید ولی نمی توانید کیک های خوشمزه ای بسازید و دانش کافی را ندارید، اشکالی ندارد، برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست. آموزش لازم را فرا بگیرید و بعد یک صفحه اینستاگرام برای محصولات خود درست کنید و از کیک هایی که درست می کنید عکس بگیرید و در اینستاگرام منتشر کنید و مشتریان جدید برای خود جذب کنید. این کار را نه تنها برای کیک بلکه برای فینگر فودهای هیجان انگیز که این روزها مصرفش بسیار باب شده، می توانید انجام دهید.


اجاره خانه

گروهی از افراد هستند که شخصیت اجتماعی بسیار فعالی دارند و تمایل دارند با افراد جدید از سراسر دنیا آشنا شوند. اگر روحیه این چنینی دارید و تا حالا خانه خود یا یک اتاق از خانه تان را به توریست ها اجاره نداده اید، حتما این کار را امتحان کنید. تجربه جالبی برایتان خواهد بود. اگر در شهرهای تاریخی و توریستی زندگی می کنید و در عین حال به زبان انگلیسی نسبتا مسلط هستید، می توانید روزی با حداقل هشت دلار شروع کنید. یک اتاق را اجاره دهید و در فصل های خاص درآمدهای باور نکردنی از این طریق خواهید داشت. برای اجاره خانه یا اتاق خود به سایت "moc.dlrowletsoh" مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و معرفی محل اقامت خود را انجام دهید. به همین آسانی. اما فراموش نکنید که هر کشور قواعد خاص خودش را دارد. برای این کار در ایران باید مجوزهای لازم را کسب کنید و تجهیزات و امکانات مناسب را در خانه برای مهمان هایتان فراهم کنید.


کانال های مجازی

رسانه های تصویری به شکل باور نکردنی درآمد زا هستند، چرا شما از این فرصت استفاده نکنید؟ برای ایجاد کسب و کار در رسانه ها نیاز به تجهیزات خاصی نیست. فقط یک دوربین یا موبایل با کیفیت بالا می خواهدی و آشنایی مقدماتی با ادیت کردن، در صورتی که با ویرایش تصاویر آشنایی ندارید، آموزش های فارسی خوبی روی اینترنت وجود دارد و می توانید با سرچ کردن آن ها را پیدا کنید. قدم بعدی ساختن یک کانال روی شبکه ها و فضاهای مجازی، تصویر و داشتن سوژه های جذاب برای ساختن ویدئو است و در نهایت بار گذاری آن روی سرور است. اگر ویدئوی شما بیشتر از هزار بازدید داشته باشد، می توانید از طریق آن درآمد داشته باشید. برای شروع فقط باید ایده پردازی قوی داشته باشید.


نویسنده آزاد

این روزها نویسندگی آزاد، کاری بسیار رایج شده و معمولا به صورت دورکاری کارها را انجام می دهند. این کار فقط نیاز به دانش تخصصی در حوزه مربوط و آشنایی با فنون نوشتن دارد. با جست و جوی کلمه کپی رایتر در سایت های کاریابی فهرستی از فرصت های موجود را می توانید مشاهده کنید. کپی رایتر با نویسندگی سنتی تفاوت هایی دارد که برای یادگیری چارچوب آن با جست و جوی ساده درباره آموزش کپی رایتر منابع خوبی می توانید پیدا کنید. برای شروع و تمرین در یک سایت خدمات دهنده وبلاگ، وبلاگی درست کنید و با تمرکز بر یک فیلد سعی بر تولید و تالیف محتوای جدید کنید و بر اساس آمار و اطلاعات کار خود را بسنجید و خود را آماده کار آزاد کاری از طریق کپی رایتر کنید. با ساخت یک وبلاگ و تلاش برای یافتن بهترین روش جذب مخاطب در عین حال رزومه ای برای خود می سازید. به این ترتیب شرکت ها و انجمن های مختلف کار شما را رصد می کنند و در صورت تمایل به شما سفارش کار می دهند.


بازار بورس

افرادی هستند که اخبار داخلی و خارجی را خیلی دنبال می کنند و قدرت تحلیل بالایی دارند و در عین حال دید کافی نسبت به اقتصاد و چرخ مای کشور دارند. این گروه از افراد می توانند وارد بازار بورس شوند و از طریق سایت بورس با سرمایه گذاری اندک شروع به خرید و فروش کنند و در نتیجه تحلیل درست خود را از طریق بازار بورس دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر برای کسب درآمد از طریق بورس به واسطه اینترنت عبارتی نظیر "اولین قدم برای شروع فعالیت در بورس" را سرچ کنید تا نقطه شروعی برای فعالیت در زمینه بورس به صورت آنلاین داشته باشید. این کار اگرچه برای شروع دشوار است اما به مرور با کسب آگاهی می توانید در حالی که روی مبل خانه تان نشسته اید و نوشیدنی گرم می نوشید، کسب درآمد هم بکنید.


مربیگری خصوصی

یکی از محبوب ترین کسب و کارهای سراسر دنیا مربیگری در منزل است. این کسب و کار نیاز به سرمایه کمی دارد. اگر شما هنری مانند موسیقی و طراحی دارید یا در هنرهای رزمی دستی بر آتش دارید، می توانید با فراهم کردن حداقل امکانات این هنرها را در خانه به دیگران آموزش دهید. می توانید با آموزش کودکان شروع کنید و با گذشت زمان و دیده شدن کیفیت کارتان میتوانید مرکز آموزش خود را راه اندازی کنید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده