خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی اپلیکیشن: حرفه ای فیلم ببینید

معرفی اپلیکیشن: حرفه ای فیلم ببینید

استریم ویدئو روشی برای تماشای فیلم ها و سریال های مورد علاقه روی صفحه تلویزیون از طریق اینترنت است و این امکان را می دهد که هر زمان و بدون در نظر گرفتن جدول زمان بندی پخش برنامه به تماشای برنامه مورد نظر بپردازید. در مواردی هم این امکان وجود دارد که با پرداخت حق عضویت ماهانه به آخرین فصل از سریال محبوب خود دسترسی پیدا کنید. سرویس های استریم ویدئو محتوا و قابلیت های متنوعی در اختیار ما می گذارند. بعضی از آن ها مانند "نتفلیکس" و "آی سیما" سریال و فیلم سینمایی در اختیار ما می گذارند و بعضی دیگر (مانند بخش پخش زنده آپارات) امکان تماشای اینترنتی شبکه های تلویزیونی عادی را فراهم می کنند. اگر شما هم به تماشای ویدئوهای تلویزیون های اینترنتی علاقه دارید، کافی است با دانلود یکی از اپلیکیشن های زیر بتوانید برنامه دلخواه خود را ببینید.


Aionet

با تلویزیون اینترنتی "آیو" می توانید محتوای دلخواه خود شامل فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله اختصاصی، کارتون، انیمیشن و مستند شبکه های اختصاصی آیو و تمامی شبکه های تلویزیون ایران را در زمان و مکان دلخواه از سوی تلفن همراه، تبلت، دستگاه رایانه و لپ تاپ شخصی و ... با کیفیت عالی تماشا کنید. همچنین امکان دانلود برای کاربران هم وجود دارد که با خرید اشتراک می توان به آرشیو همه فیلم ها و سریال ها دسترسی داشت یا فیلم ها را دانلود و بعد به صورت آفلاین تماشا کرد.

در مورد برنامه های زنده نیز تا 14 روز می توان همه شبکه ها را به عقب برگرداند. با شبکه اختصاصی ورزشی آیو اسپرت هم می توانید ساعت ها مسابقه ورزشی را به صورت زنده تماشا کنید.


Filimo

این سرویس اینترنتی کارش را با نمایش هزار فیلم شروع کرد و اوایل برای همه کاربران رایگان بود اما کم کم هزینه ای برای تماشای فیلم هایش تعیین شد و در حال حاضر بعضی فیلم ها رایگان هستند و بخشی پولی.

فیلم های "فیلیمو" در ژانرهای مختلف دسته بندی شده اند. فیلم های اجتماعی، تخیلی، جنایی، حادثه ای، خانوادگی، داستانی، کمدی و پویا نمایی. فیلم ها بر اساس قدیم یا جدید بودن یا ایرانی و خارجی بودن هم دسته بندی شده اند تا هر کس راحت تر بتواند فیلم مورد علاقه خود را پیدا کند. لابد با خودتان فکر می کنید با این اینترنت کم جانی که در ایران داریم چطور می توان آنلاین فیلم تماشا کرد.

"فیلیمو" فکر این ماجرا را هم کرده است و کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می کند و با استفاده از این فناوری، شما فیلم ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هر گونه قطعی در پخش به طور شفاف خواهید دید.


telewebion

"تلوبیون" آرشیو آنلاینی از برنامه های تلویزیونی است با 100 هزار برنامه که امکان پخش زنده برنامه ها را دارد. آرشیوی از برنامه های سازمان صدا و سیما که به صورت فهرست تصویری هستند. بعضی برنامه های تلوبیون رایگان هستند اما تماشای تعدادی از آن ها نیاز به خرید اشتراک دارند، برای تماشای این گونه برنامه ها می توانید با توجه به نیاز خود یکی از طرح حای اشتراکی را خریداری کنید.


Crackle

این برنامه هیچ نیازی به ثبت نام یا خرید اشتراک ندارد و کاملا رایگان برای هر سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به فهرست عظیمی از سریال های روز دنیا و فیلم های مختلف دسترسی پیدا کنید.


Yidio

Yidio منبع بسیار مناسبی برای پیدا کردن فیلم هاست. این اپلیکیشن رایگان با برنامه های دیگر کمی تفاوت دارد. در واقع تمام فیلم های رایگان داخل خود آن نیستند، بلکه به شما اپلیکیشن های رایگان دیگری معرفی می کند که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. ضمن این که کاتالوگ بزرگی از فیلم های رایگان نیز در این اپ وجود دارد.


Tubi TV

Tubi TV کاتالوگی از فیلم های رایگان دارد که در دسته بندی های مختلفی بر اساس ژانرهایی نظیر رومانتیک، کمدی و... قرار گرفته اند. شما همچنین می توانید از ویژگی های دیگر برنامه نیز بهره مند شوید و محبوب ترین فیلم ها را در یک دسته بندی متفاوت مشاهده کنید.

فیلم های قرار گرفته در این اپلیکیشن کیفیت خوبی دارند و پخش کننده آن نیز به خوبی عمل می کند. خبر خوب این که تمام فیلم ها زیرنویس دارند. همچنین شما می توانید یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید تا فهرستی از فیلم های دلخواه تان را انتخاب کنید وآن ها را در دستگاه های مختلفی که دارید مشاهده کنید.


filmnet

شعار فیلم نت "لذت تماشا، هر لحظه هر کجا" است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوان به آرشیو بزرگی از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی دسترسی داشت. نسخه آنلاین فیلم ها و سریال های این سرویس ارزان تر از نسخه فیزیکی آن هاست.

ژانر فیلم ها مشخص است و دسته بندی هایی چون "جدیدترین"، "پرفروش ترین" و " فیلم های کودک و نوجوان" هم وجود دارد که انتخاب را آسان تر می کند. فیلم نت علاوه بر فروش فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها فیلم های مستند و فیلم تئاتری های منتشر شده را نیز می فروشد.


Lenz

با اپلیکیشن لنز به طیف گسترده ای از فیلم ها، سریال ها و برنامه های مستند ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت، مسابقات، برنامه های ورزشی و فرهنگی در لنز به صورت زنده پخش می شوند. ضبط خودکار برنامه های زنده در زمان بندی ای که از پیش تعیین کرده اید، از دیگر مزایای این اپلیکیشن است. اگر تا هفت روز موفق به تماشای برنامه ای نشوید بعد از پخش در بخش آرشیو ها می توان به آن دسترسی پیدا کرد. با افزودن برنامه های مورد علاقه خود به فهرست علاقمندی دسترسی به برنامه مورد نظر راحت تر می شود. می توان برنامه های زنده را به عقب بازگرداند یا متوقف کرد و ادامه آن را در زمان دلخواه تماشا کرد.


Popcornflix

پاپکورن فلیکس یکی دیگر از اپلیکیشن های پخش فیلم رایگان است که مجموعه ای عالی از فیلم ها را ارائه می کند. این برنامه به شما صفحه ای از فیلم های رایگان ارائه می دهد که در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند و تازه ترین ها و بهترین های این حوزه را در اختیار شما قرار می دهند. پاپکورن فلیکس همچنین محتوای انحصاری را رائه می دهد که در بخشی به نام Popcornflix originals قرار دارند. فیلم های این اپلیکیشن با کیفیت هستند و به خوبی استریم می شوند. پخش کننده فیلم آن شاید کمی سنگین باشد اما ویژگی های آن غنی است. شما می توانید سریال های تلویزیونی را نیز با این اپلیکیشن به صورت رایگان مشاهده کنید.


Namava

نماوا مجموعه ای بی نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال و انمیمیشن ایرانی و خارجی است که به صورت سرویس تحت وب در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاوه بر وب سایت هم می توان از اپلیکیشن های اختصاصی برنامه برای تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده کرد. عضویت در سایت نماوا رایگان است اما اگر بخواهید فیلم ها و دیگر محتویات را به صورت آنلاین تماشا کنید باید حق اشتراک پرداخت کنید. هنگام تماشای فیلم نیز می توان زبان فیلم و زیرنویس را به صورت دلخواه تنظیم کرد. علاوه بر آن می توان فیلم ها و سریال ها را دانلود و به صورت آفلاین تماشا کرد. یا بخشی از یک فیلم را روی یک دستگاه و بخش دیگر را روی دستگاه دیگر دید. تنظیم هشمند کیفیت فیلم ها بر اساس سرعت اینترنت کاربر از قابلیت های دیگر این سرویس است که یاعث می شود فارغ از سرعت اینترنت و بدون ایجاد وقفه های چند ثانیه ای بارگذاری ویدئو از تماشای فیلم لذت برد. بخش کودکان با مجموعه ای از محبوب ترین انیمیشن ها و جست و جوی سریع در مجموعه های انتخابی نمونه ای از انتخاب های متعدد این سایت است.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده