خرید از سراسر دنیا


» اپلیکیشن هایی برای سلفی

اپلیکیشن هایی برای سلفی

امروزه با اوج گرفتن ثبت تصاویر سلفی، اپلیکیشن های مختلفی در هر دو پلت فرم اندروید و آی او اس هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنگام گرفتن سلفی اقدام به حذف بعضی عکس ها در کمتر از چند ثانیه می کنید، می توانید از اپلیکیشن های زیر استفاده کنید که مختص ثبت تصاویر سلفی است. این اپلیکیشن ها با وجود فیلترهای متنوع و گوناگون در خود کمک بزرگی در این زمینه به شما خواهند کرد.


Picr

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

این اپلیکیشن در حقیقت یک روز شمار و دفتر خاطرات بر پایه عکس های سلفی است و به شما در بازه های زمانی خاص یادآوری می کند که عکس سلفی بگیرید و برای عکس های خود نیز متن مختصری بنویسید تا پس از گذشت مدتی بتوانید یک آلبوم تصویری زیبا از خود داشته باشید.


Retrica

رتریکا با داشتن بیش از 80 فیلتر متنوع و جذاب، به شما امکان خلق عکس هایی بسیار دیدنی می دهد. این فیلترهای متنوع را تا به حال در کمتر اپلیکیشن عکاسی تجربه کرده اید. تایمر قابل تنظیم و ساخت کلاژ از تصاویر نیز از دیگر امکانات این اپ کاربردی است. نکته جالب این که رتریکا به شما امکان می دهد حتی قبل از عکاسی، نتیجه استفاده از فیلتر مورد نظر را ببینید، با این اپلیکیشن، می توانید به صورت پشت سر هم و در فواصل زمانی مختلف از خودتان عکس بگیرید و چند عکس را در یک عکس کنار هم بچینید.


Front Flash

برای سلفی گرفتن در تاریکی اپلیکیشنی طراحی شده که اتفاقا خیلی هم کاربردی است. با این اپلیکیشن به راحتی می توانید در تاریکی مطلق، سلفی های واضح بگیرید. وقتی در تاریکی مطلق روی حالت دوربین جلو هستید، با لمس هر نقطه از صفحه آی فون ناگهان صفحه به رنگ سفید در می آید و شدت روشنایی به حداکثر خود می رسد. اپلیکیشن با این نور ایجاد شده یا در واقع فلاش کاذب، از شما عکس می گیرد. البته برای رساندن نویزها به حداقل، بعضی فیلترها را هم به تصویر گرفته شده اضافه می کند.


Camera360

قابلیت تشخیص چهره و عکاسی خودکار، صاف و درخشان کردن پوست هنگام عکس گرفتن، امکان عکاسی در تور خیلی کم، تمام آن چیزی است که شما برای گرفتن یک سلفی بی نقص احتیاج دارید. با بیش از 100 فیلتر حرفه ای که همه به رایگان قابل دانلود هستند، می توانید عکس خود را از هر عکسی کاملا متمایز کنید. ترکیب چند عکس و قرار دادن آن ها کنار هم و قالب های متنوع کلاژ از دیگر ویژگی های این برنامه است.


RetroSelfie

سلفی ها همیشه باب میل ما نیستند یا کادرشان کج می شود یا رنگ هایشان بی روح است یا به چشم بیننده خیلی کسل کننده به نظر می رسد. RetroSelfie اپلیکیشنی برای عکاسی و ویرایش تصویر است که سلفی ها را به بهترین شکل ممکن می آراید. انواع افکت(به طور مثال، افکت عکس های قدیمی)، ایجاد فریم با اشکال گوناگون، فوکوس خودکار موقع عکاسی، افزایش کیفیت تصویر، برش، تغییر اندازه، چرخاندن عکس و اضافه کردن دست نوشته و متن به تصویر، از امکانات "رتروسلفی" هستند.


Snow

اسنو به شما اجازه می دهد تا همراه با افکت های زنده و خنده دار مخصوص چهره، به ضبط ویدئوی سلفی پرداخته و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. مجموعه ای از استیکرها همراه با جلوه های ویژه و فیلترهای فوق العاده نیز وجود دارد که به ساخت انیمیشن های سلفی با فرمت GIF کمک می کند.


B612

این برنامه از 25 فیلتر بهینه شده برای تصاویر سلفی، استیکرها و افکت هایی با قابلیت تشخیص چهره، ویدئوهای 15 ثانیه ای همرا با افکت، تصاویر کولاژ، سلفی سه بعدی برجسته و عکاسی با استفاده از تایمر تشکیل شده است که می توان از آن ها بهره گرفت و سلفی خوبی ثیت کرد.


Frontback

یکی از ویژگی های جالب این برنامه کاربردی ثبت موقعیت رو به رو علاوه بر گرفتن سلفی است. به عبارت دیگر کاربر می تواند به صورت همزمان از دوربین سلفی و دوربین عقب عکس گرفته و سپس یک کلاژ دوبخشی ایجاد کند. قابلیت فعال و غیرفعال کردن فلاش،جابه جایی بین دوربین عقب و جلو، استفاده از حالت تایمر، عوض کردن کتدر عکس های ثبت شده با دوربین عقب، سلفی و حتی قابلیت ثبت عکس تکی نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.


SweetSelfie

از سوی این ایپلیکیشن می توان از تصاویر سلفی خود کلاژ تهیه کرد. همچنین گزینه ای برای تغییر دوربین جلو تلفن هوشمند به دوربین عقب نیز وجود دارد که کمک می کند تا بتوان از افکت های موجود به هنگام گرفت عکس از دوستان تان نیز بهره برد. افکت های ریل تایم نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن کاربردی است.


CamMe

CamMe دوربینی است که به وسیله آن شما می توانید با حرکت دادن دست خود و بدون این که نیازی باشد گوشی تان را لمس کنید عکس بگیرید. توسط این اپلیکیشن می توان از نیم تا پنج متر از دوربین خود فاصله داشت و به راحتی سلفی گرفت! کافی است تلفن هوشمندتان را در مقابل تان و جایی مناسب قرار دهید و کف دست تان را بالا ببرید تا دوربین فعال شود، سپس انگشتان تان را جمع کنید و به آسانی عکس سلفی بگیرید.


Perfect365

در این اپلیکیشن، بیش از 20 ابزار مختلف برای اعمال تغییرات روی چشم ها، چانه، لب، میزان سفیدی دندان ها، حالت ابرو و میزان کشیدگی پوست صورت و موارد دیگر وجود دارند. غیر از تشخیص و علامت گذاری خودکار نقاط کلیدی چهره، قابلیت بسیار جالب دیگر این اپلیکیشن حالت آینه آن است که امکان مشاهده ویرایش های انجام گرفته روی تصویر را به صورت یک ویدئوی ریل تایم برای کاربر فراهم می کند.


Candy Camera

این اپلیکیشن سلفی با بهره گیری از فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به کاربرانش این امکان را می دهد تا تصاویر با کیفیت و خوبیب را ثبت کرده و در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. لستیکر، افکت و ابزارهای فانتزی این برنامه تصاویر را از لحاظ زیبایی شناسی تغییر داده و موجب بهبود آن ها می شود. کندی کمرا هنگام عکاسی، چندین فیلتر زنده در اختیارتان قرار می دهد تا استفاده از آن ها به پس گرفتن عکس محدود نشود. امکان تغییر اندازه کادر ئ تنظیمات فراوان برای تایمر دوربین هم از اختیارات شما در اپ پیش از عکاسی است. بیش از 100 فیلتر مختلف از جمله فیلترهایی برای روتوش چهره و ... از امکانات این اپلیکیشن بی نظیر هستند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده